De weblog van:

Mijn foto
Leiden, Netherlands
Kunstschilder, graficus, beeldhouwer, bassist

woensdag, februari 08, 2006

tempera maken op de eerste Leidse.

Ik ben zeer op tijd, zoals ik gewend ben en breek in in het ochtend-kringgesprek. Deze juf is lichtelijk gestressed. Dat maakt het moeilijker. De ELS houdt niet van geklieder en daarom is het ei-mengsel al vooraf in melkflessen voorbereid. Jammer. Ik ben daar niet zo voor. Geen magie van het eierscheiden meer...
Ze luisteren redelijk, concentratie laat te wensen over, maar het gaat niet zoals het moet gaan. grotendeels mijn fout. Morgen doe ik het beter. Ik deel Rembrandtjes uit op postkaartformaat en grijp in bij te droge bakjes. Weinig durf in deze groep. Morgen wordt beter.
Die middag de petroleum geprobeerd. Lijkt sterk op medium wat te lang gestaan heeft. benieuwd hoe het opdroogt.