De weblog van:

Mijn foto
Leiden, Netherlands
Kunstschilder, graficus, beeldhouwer, bassist

maandag, december 19, 2005

diepste donkers met olijfgroen.


Dans is de definitieve titel. Ik twijfel over de toevoeging van de I-pods. ook omdat het model dat ik op het oog had, nergens meer in de winkel ligt. Zeker alweer uit de mode. Ik moet er maar eens speciaal voor op pad.
De schaduwen worden steeds complexer. Door de toevoeging van verschillende soorten groen, met andere kleurkracht, namelijk olijfgroen in de diepste schaduw en groene aarde in de halfschaduwen ben ik erin geslaagd toch wat doortekening te houden in de diepste donkers. Dat stemt tot tevredenheid.

Annika zag als eerste (en enige) dat de rechterarm van de rechterpop niet klopt. Inderdaad: een te lange onderarm. Moet ik dus nog wat aan doen. Goed dat ik er maar weer even op gewezen wordt. Posted by Picasa

1 opmerking:

Barthel Brussee zei

ik vind het goed maar.. het is en beetje veel met jezelf bezig grof ben je niet maar als je boos word kan ik me best voorstellen dat je grof bend en.. ik mag ook een aplaus geven voor Blogger [naatuurlijk ook voor jou]nog een goeie weblogg

SIEMEN