De weblog van:

Mijn foto
Leiden, Netherlands
Kunstschilder, graficus, beeldhouwer, bassist

woensdag, november 23, 2005

Koud! In de kas gisterochtend lichtelijk afgezien met de jongens. Maar ze komen opdagen en blijven enthousiast, that's all i'll need. Zeester doet me weer verbazen. Heel goed.
Die avond (nog kouder) een snelle meeting met Johan in het atelier, voor zijn laatste werk. Hij is naar Berlijn afgereisd van de week en heeft Immendorfs gezien die een blijvende indruk achterlaten. Zijn werk wordt helderder en volwassener. Godzijdank handhaaft hij zonder het zelf te weten de nerveuze verftoets. Maar hij verdomt het nog steds zijn palet schoon te maken. We gaan ook iets aan zijn tremor doen. hoeft geen belemmering te zijn. Hij stoomt door en dat geeft de burger moed. Ik zal proberen hem tot serieuze formaten te verleiden. Later.
De volgende dag vroeg op voor lessen gasbeton op de Wissel. Houtskool vergeten. Het loopt los. Een strak schema met halen en brengen loopt bijna mis, maar gelukkig kunnen L en D in de les opgevangen worden en is Mar vrij zodat zij Siemen kan doen. Dan spullen rijen voor de expo in Stadsbouwhuis. De specht mag staan van mij want ik zie geen mogelijkheden om iets aan de pilaren te bevestigen. Eigenlijk wel beter zo. Vanavond met A nog even SPA te lijf (voor Den Haag) en dan pitten. GOGOGO!

Geen opmerkingen: