De weblog van:

Mijn foto
Leiden, Netherlands
Kunstschilder, graficus, beeldhouwer, bassist

vrijdag, januari 13, 2006

Te laat in Teylers.



Met M vetrek ik 's ochtends naar Teylers voor Michaelangelo. Had ik maar beter gekeken op de site. De tentoonstelling is al voorbij. We mogen gereduceerd naar binnen. Dwz. M. Ik heb een MJK natuurlijk.

Teylers is in beweging, er wordt gesloopt, er wordt gebouwd, er wordt gedrild en er wordt gehamerd. In de shop treffen oude collega's elkaar sinds jaren. Het voelt of er een afscheid in de lucht zit, en dat baart me zorgen.
Mijn diepste angst is dat de handgeschreven bijschriften nu definitief verdwijnen. We moeten snel met de jongens gaan, zolang er nog niet schoongemaakt is., neem ik me voor. Thuis is er nog net tijd voor een paar toetsen op Lijn 2.....

Geen opmerkingen: