De weblog van:

Mijn foto
Leiden, Netherlands
Kunstschilder, graficus, beeldhouwer, bassist

dinsdag, januari 24, 2006



Filiaaldag. Met twee nieuwe klanten vandaag . R en Zeester zijn helaas verhinderd.
De nieuwen bijten zich vast in een aandoenlijke adelaar en een moterfiets voor bakstenen muur. Het lukt redelijk. Ik zie mogelijkheden. Ontwapenend in eenvoud en verrassend tegelijk.
Om de jongens niet te veel in de nek mee te kijken pak ik (alweer) een rondslingerend paneel aan; door de maker (J?) weggemoffeld onder de kranten, bevuild met stof, zand en uitgespoeld regenwater. Ik maak het schoon, breng een glaceerlaag van cobalt en ongebrande sienna aan, en kan zo (nat in nat) dit misbaksel omvormen tot een paneel met bestaansrecht. De directheid van deze reddingsacties gaan me steeds meer bevallen.
"kust", door mij (en ???) :

Geen opmerkingen: