De weblog van:

Mijn foto
Leiden, Netherlands
Kunstschilder, graficus, beeldhouwer, bassist

woensdag, november 16, 2005

druiven gesnoeid

Vanmorgen geen klanten op t filiaal, waar ik werk voor parnassia in een halflekkende kas, waarin druiven gekweekt worden door ex-verslaafden. Ook Sjaak laat verstek gaan (de druiven moeten gesnoeid) en daarom mag ik in de baas zijn tijd door met mijn eigen paneeltje. Over de onderschildering een laag opgezet met huidtoon waarin dit keer ook mengingen met kraplak. Omdat er weinig anders voor handen is natuurlijk, maar het lukt toch redelijk.
Op lijn twee (de terugweg), maak ik plannen voor nieuwe doeken. Iets met een voorruit met luchtverfrisser, en meer.
Voor Michel de keuze gemaakt voor de expo op t ministerie. Schot is natuurlijk zeker maar:
Ik overweeg nu ook Cave Canem, toch de dutch cowboy, en die zwart wit serie (geschil) in te zetten voor dit doel. Graven is definitief te groot voor de panelen die ons geboden worden.

Geen opmerkingen: